Followers

Saturday, December 4, 2010

waiting 4 camp motivation on 11 Dec 2010 ..

hee .. aku rasa ta saba wokk .. 11 dec nie ade camp .. almost to new year lak uhh ! bagos ! bole membangkitkan semangat ku ! hiyak ~! bangon dari kemalasan & mula untuk melatih diri untok tidak malas lagi .. heh ? bole jadi ke plan aku niy ? aku harap centu .. taon dpn SPM,subjek amek 9.. dennn , skorr , 9A ++ ! ahaha .. ngee ! walaopun , ramai kott yg ta kesa .. tp aku kesa sanad ! kalo bule , aku na ubah segalagalanya !  buang yg keruh , amek yg jernih .. namun , bukan senang manusia melupakan masa lampau mereka .. so , humm .. melaenkan kita yg mengubahnya .. MASA takkan tunggu kita .. malah , kita yg mengejarnya .. dengan itu, hargailah masa sepenuhnya .. time cuti2 nie , spend time tuk study yg xsempat kita study time skola lps2 .. so , ni lah masanya tuk kita ulang - mengulanginya .. aku rasa ta rugi .. hee ! skg pon , aku tgh study sub account .. mao ulang balek apa yg lupa .. istilah2 yg masih aku keliru .. bkn ta tahu .. tp mengelirukan .. yela enn , perkataann & sebutaan pula hampir sama .. mana ta keliru .. kan .. andandand , BI aku pon still berterabur .. ekekekek ! so , aku byk melibatkan diri dlm membaca buku novel .. ((english)) .. xpa2 , kamus eletronik adaaa ~ hua2 .. so , belek2.. nie aku taip2 nih , time otak xbpe oke .. mebi , masalah xhabis2 lg .. nak cite pon , tarak owg mao dengar .. ennn ~

No comments:

Post a Comment