Followers

Thursday, January 27, 2011

balik .. demam !

hummm .. bole dikatakan malang sangat .. 2 weeks kat sana , 2 weeks jugak aku minom air paip .. sial betol la .. nk student mampos ke hape ? dh la satu dorm aku demam .. aku je yang xhabis demam lg .. tao kenape ? p minom air paip nye pasal la .. disebabkan itu jugak , aku xmkn .. xminom .. tekak aku xleh terima, bkn boikot makanan ~!

homework bertangguh .. semua bertangguh .. last2 , aku call parents , ((menangis)) suh bwk aku p klinik .. esokkan harinya , pagi tuh .. ayah xdtg pown .. cheyhh ~ mcm2 la aku pk ni enn ... dh la xlarat .. mcm2 prsaan aku rasa .. bengang siott .. lam kol 3.45 centu la enn , petang .. aku ade extra class .. [akaun] .. p la jugakkkk ..
punya la khusyuk ak time blaja , tiba2 .. ade seorg lelaki tua dtg ke kelas aku yg cantik tuh .. die beri salam ..[ time tu xnmpk lg sape orgnya] .. hahah ! dia bertanya akan nama seorg pelajar .. katanya , Sharifah Syadia ade x ?? (( time tu kepale aku dh melentok melekat ats meja )) sbb ngantok n xlarat sgt .. dgn serta merta , Bapak aku ncEm datang !!!! dia datang !! yeahhh ~ berbunga2 hati aku time tuh .. muke aku yg dh mcm kerang busyuk , pon dh bertukar sinar bersinar ~! hahahahahhah .. berseriiiii ~ teros aku di bawa ke klinik .. hahahah ..

lepas tu .. lepas tu .. lepas tu .. pujuk ayah , nk balik umah .. ayah kata, xpyh .. lusa dh nk hari khamis .. ((dlm hati bengkak xdpt balik )) hishhhhh .. besabo jela .. tros aku ajak ayah aku p mall kejap .. makan makan !
dgn rase bangge , aku mintak mknan yg aku nak .. haishhhh .. dh nme demam en ? kene la amek hati aku kn ? wawaawawaawa !! ..ak mintak exclusive2 punyek ! tp hampeh .. ape yg aku mkn , sume pahit .. buwekss .. xsodapppp .. ayah pon ckap , nk mkn mahal2 .. tp xmo mkn .. apo btuoh punye ank ler ni .. ((aku gelak sakan))

wakakkakaakaka !! =D

siyez .. aku ase nk nangis xdpt balik .. hahahaha .. tp xpe la , mujo dorg dtg .. kalo x, dh jenazah aku kot time tu .. panas kt badan bkn maen panas owww .. muke merah thp cipannn ..so , dlm mse 2mgu .. aku batuk , selsema , pening . tidoo .. org dok asrama stdy .. ak ? p tidoooo ~ hahahahhaha ..

smpai la skg .. pon masih dmm .. hee .. dmm rinduuuu ~ heeeee
wakakkakakak .. will be continueee .. ~

No comments:

Post a Comment