Followers

Saturday, July 30, 2011

CAMP ? gembira ! sedih ?

hey ! hey ! sori tak update . aku sibuk lah . by the way , mom aku pun tak kasi bukak . so ? aku bukak buku sajalah . hehe ! orite . here i want to share u something . whoa ! 1 WEEKS ! aku tak skola pun tau ?! apekebeno teruk student cam I ni kan ? eish3 . memandai je tak nak sekolah . dah bg sekolah . tanak datang pulak ! ha3 .

nO lah ! aku terpaksa HADIR kan diri pergi Ke CAMP ! hak alaaaa . aku lupeh , aku bahagian Sains SoSIAL . lupeh ! lupeh . so , aku hadirkan diri ke CAMP selama 3 Hari 2 malam .aku ta paham . ta paham . yang pergi nye 4 orang . tp yg berteMpet2 nye 3 orang masa kat CAMP ? ko nak tau yg Sorg lagi tu sapeh ? AKUH laaaaaaaaaaaaa ! mane tak nye . dorg dah berrrBALAK ! cakap hal BALAK laaaaaa . aku ni mane ade Balak ! KAYU ape tah lagii . siaalll tu laaa ~ tui ! . (acken lam KL Gengster) >0< .hahha .

meme! so , ke mana saja aku pergi . disitu ade 3org yg dah BerBALAK tuh . bosan bosan . :~0
tolong lah ! eehhh . aku cakap aku seminggu tak g skola kan ? haa . betol ! betol ! lagi 4 hari ? aku p kem PERKASA utk budak budak target SAINS soSIAL . sambung2 kem . penat la weh . ce kau jadi aku ? ape2 pon , aku kena p jugak . SPM tetap aku perjuang !

dalam diam , sekolah aku iaitu SMKBAS , mengadakan program Mentor-Mentee . dan aku ! aku adalah salah seorang pelajar menteee ! BANGGA bukan ? eh , kau tak nak ade cikgu tumpu kan kau dlm belajar ? huishh . rugi rugi kalau kau TAK NAK ! ennn ? huuuu . aku tak sangke . dan bersyukur jugak atas usaha sendiri . aku dapat RESULT terrrrBAEK ! SUPERRRBB ! *o*
wawawa .

okay ! ni antara kawan-kawan aku kat CAMP ! cute RIGHT ? terutame si SYADIA tuu . senyum kau COMEL je kan ? ngehhhh . dah , dah ,. aku puji sikit je tuh . tayah la lebarkan senyum kau tuuu . ennn .

yg pasti CAMP perkasa memang BEST ! thats the moment i cannot forget . rindu sekolah lama ! tauuuuu .
agaggaa . rindu korang gilakkk . haihhhhhhhhhhhhhh ><


cukup lah kau membebel membeleter . memperbanyakkan cakap kau tuu . bising ! bising tau tak . benget !
thnks sudi BACE kesah aku yg tak bape menarik nih . asssalamualaikum ! :))))

No comments:

Post a Comment