Followers

Monday, December 13, 2010

1 hari . macammacam berlaku : (

yup ! satu hari .. macam macam berlaku ! yg berlakunya  ((aku)) dengki ennn ~ aku mmg la cpt dengki .. da tuu , apa yg aku nk susah nk dpt .. bile adek2 aku nakkk .. dorg bg je ! sbb tu ak sedih .. aku terasa dipinggirkan .. apa salah aku smpai dorg layan aku ceni ? aku bkn ank yg suke melawan2 .. tp yg melawan2 dorg tu jugak la dorg bg mcm2 adek2 ak nak .. aku nie , ta suke buad hal .. pon pyah nk dpt sesuatu .. hummmm !! then , aku layan la game .. dh tatao ape nk buad .. pon dorg dengki ng aaku ! eiii ! menyampah ! igtkan best dpt jd ank pmpuan .. lyn aku ta ubah mcm kuli ! bkn aku ta kesah , tp aku merasakan ta adil dlm hidup nie .. kdg2 aku terfikir enn .. apa yg xdpt , akan aku dpt dengan lebih baik , lebih membahagiakan .. sbb , aku dari kecik ta pena pon rsa bhagia .. siyez aku ckap au ! heee .. aku kena hadapi jugak walaopun keadaan ceni .. tp aku perlukan support .. na cite at owg pon ak mls .. sbb ? bkn dorg nk dengar pon .. hehehe! okeylaaaa .. sampai sini jepp .. aku tade maooodddd .. bubye !

No comments:

Post a Comment