Followers

Saturday, December 11, 2010

jalan - jalan

fuhh ! pukul 12.30 sampai umah .. mula2 ari jumaat p KL .. teman ayah pegi interview .. lepas tuu , p jalan2 satu KL .. ponat siakkk ! mulamula sampai kt IKEA .. teman mummy beli barang die tuhhh .. ((amek hati)) walaopun penat ng kaki yg sakit !  ((mse tu pakai highheels)) sakit segala uratttt ~ sehingga la larut malam.. pukul 7 .. heh .. then , nk cari hotel plak .. cari punya cari .. sume hotel dh penuh .. sbb ? ak g tuu time weekends ..so , ramai la yg dh booking .. mulamula p hotel Quality .. pastu , Renaisance , last2 .. hotel Puteri Park .. NGEEEEEE ! kt chow kitt .. ta sukeeeeeee ! dalam perjalanan tu laaakk hp ak bt halll .. hp rosakkk .. so , lam kete aku banyak merapuuuu ~ mak aku pun byk dok tego aku .. kah3 ! then , tido la kt Hotel tuuuu . ((tidooo lepas kol C dia)).. k.eesokan pagi ituuu .. aku ta turon nk p makan bawah uhh .. ak tidoo la balekkkkkk .. krohhhhhhhhhh3 .. wakkaakakkk .. layan mimpi + rindu = tidooo ..  ta lama kemudian , aku pon bangun laaaaa nk p mndi .. siap2 tuh , mak aku belikan makanan kt lua ..untok ak ..kui3 .. sbb ? kt hotel nye makanan ta best ! buwekkkkkkkkk.. mmg ta sodappp .. lepas ituuuu , fmly ak siap2 prepare brg , nk check outsss ! pkol 11 ta silap la ..11 pg k ? hhaaha .. plan nk g sunway time tuu .. so , kitorg pon pegi laa .. then , bila dh smpai tu , cari parking .. seap2 uhh .. turonnn .. wahhaha .. hajat nk p mndi .. tp ta kesampaian .. wwakakakakakkk .. duet bkn ta cukop .. tp bak kata ayah aku , pembazirannnn .. tao ? hahah ! .. tape2 , nt aku akan pegi jugakkkk .. tgk naaa .. aku p jugak nttt .... adek ak yg bongsu pon start na nanges .. sbb xdpt maen air .. hahaha ..gelak siakk ak .. pastu , aku pon pujul la die , ajak p Genting Highlands .. hahaha .. die xkp tanak !!! tanak !!!! .. kah3 ! last2 , ayah aku mara die .. so , kitorang pon pegi jelaaaa .. 45 minit dari KL ?? mmg pon ! hahahaha .. sampaai kt sane tuu ,, aku teros p jengoh Roller Coaster .. roLLer cosster budak ! ngeee .. slah tgk n slh beli tiket ! wakakkakaka .. lps naek uhh .. ak tros p outdoorr .. na naek Flying Coaster ! hahaa .. mmg fly betol ! dari awal naek ak mula jerit .. smpai nk habis aku jerit .. takot doe !! lemaah jantung aku ! .. apuuuhhhh ! hahaha .. time tujugak adek aku p maen lam indoor .. hahahah .. nan parents aku .. hahaha .. bak kata afiq , aku jd konker lam adek2 ak .. sbb ? abg sulung aku ta ikot ! waakakkaa .. mcm2 aku suruh ... waakkaaka .. best2 .. kih3 !~ lepastulepastu ,pon balekkkkkkkk .. singgah kt Genting Sempahhh .. makanmakan! pastu , balekkkkkkkkkk umahhh ... pon habesssss cerita .. pon tamat lah ceritaaaaa .. habesssss ! end ! tamat ! kih3 .. tatatata ~ end ! :)

No comments:

Post a Comment