Followers

Friday, February 25, 2011

AHLI-AHLI KELAB KOREA 
hallu hallu .. terime kaseh kpd pengikut-pengikut yang masih setia bersama saia hingga ke saat ini .. detik ini .. xkn Beta lupekan .. keh2 ! hokey2 .. tasya acctually bkn nk stori atau ade tips pape pon .. tp terlintas di sudut hati atwpun dikenali dgn lbh tepat iaitu OTAK .. kah2 ! tasya nk perkenal kan besties2 tasya yg rapat andddd sangat rapattt nan tasya .. Dorg baek sanad auu ~ korunk , kwn dunia akhirat ak tao ! korunk je tempat luah hati .. tempat aku nanges .. mengadu .. sayang korunk !

SyAFIQ pHUa

hee .. ini olank .. manyak baek .. dlm manyak2 baek , ini olank suka buli / usik / kena kan aku .. ini olank mmg baek lha .. hari2 text maa .. ini olank maa , dikenali sebagai Siput (snails) .. nk tao kenape ? pasal die nie slalo reply text lambat2 .. itu pasal kena panggil Siput maaa .. bukan setakat reply lambat2 .. siput nie jugak punye power of miracle .. nk tao knpe ? sbb die suke men ilank2 .. xtao la ilank ke mane .. haiyaaaa .. die ilank bkn lame .. lam setengah jam munc0l balek .. ini olank kalo dh suke tabiat mengena , mmg kena .. perghh .. nt ko Afiq , aku bls nt .. wakahakah !! XD


nabila
 Hue .. ini awex mmg lawa ~ perghh .. cute ! mcm Gua .. hua2 .. awex nie dok satu dorm dgn Gua..satu kelas dgn Gua .. tp , Gua xdpt berkongsi satu kepala nan die .. sbb laen2 punye tabiattt .. wakakka~
this gurl taken by Hadziq .. budak skelas nan aku jgk .. elok la , die lawa .. balak pon nsem .. kah2 .. di harap berkekalan la hubungan korunk ye eiyla .. but , one day .. i wish u can be my partner ! now , i miss you ..
pacat

aha .. pacat a.k.a miza .. u !! thnx 4 advice ya ~ everything .. u r the strong gurls that i have seen before ..
igt kita gayut mlm tu ? ko saba ye syg .. one day , u will be fall in love with right man .. i love u .. i love u ..
aha .. xmo nanges psl boboy lg hokey ? psl aku mati nanti , baru ko bole nanges .. tao ! mse tu , aku xde dah nk tgk ko nanges .. kah2 ! sayang kao till die ..
izzati auni

haaaaa .. ni la budak kepale akaun ! bijak ! ak dok sbela meja die jepp .. tp xsetanding bijak nan die .. hee ..Auni , u are the besties friend in the world ! seorg yg jujo .. xberani berbohong .. siyes ! ni tanggapan ak terhadap ko .. ko sememangnye org jujo .. but , jgn hiraukan budak lelaki yg selalu buli ko uh .. same like me .. ape2 pon , truskn peperangan kita .. Yes ! spm 2011 .. 9A++ in our handss !
do not cry anymore .. be strong girl ! u have too ! ^-^

* BI aku dh berterabur ..sorry kalo ta phm ..
* pls leave a comment ~
* anddd sile vote saia ! ^_^

No comments:

Post a Comment