Followers

Thursday, February 3, 2011

s . a . h . a . b . a . t

Apa erti sahabat ? adakah ia boleh di anggap sahabat dunia & akhirat ? 
bagaimana pula sahabat yang suka menikam dari belakang ? adakah ia sahabat ?
macam ni ?


Bagi aku , besar maknanya .. mmg senang nak dapat .. tp susah nk kekal .. kan ?
contoh dah ade .. so ? pandai2 la nk pilih enn .. kadang-kadang, sahabat ini , aku bole ade seorang tau dua jepp .. y ? sbb , mcm2 jenis sahabat/kawan yg kita temui .. especially, sahabat kategori sebagai DENGKI NG KELEBIHAN Dorg tidak senang dengan apa yang aku miliki. Dorg anggap aku seorang yang lebih superior dari Dorg dan  akan bermuka muka di depan aku tetapi apabila dorg di belakang aku, dorg akan mengutuk dan mencaci ak di luar pengetahuan aku sendiri. dh byk ak hadapi bnde nii berkali kali.. susah kan ? XD


^_^

ni satu lagi .. Tikam Belakang kawan baik sendiri. Pergh. NI SAKIT SANGAT. ko pernah rasa? Aku pernah.. Dan kawan ak ni burukkan saya dekat classmate aku sendiri.. Sampaikan aku dengan kawan yg sama-sama jadi mangsa terpaksa bangkit balik secara perlahan. Apa lagi yang boleh ak buat? KAWAN BAIK SAYA SENDIRI..


KAWAN ? SAHABAT ? 


sebaliknya , aku tidak bersua muka ng dorg. malah, ak doakan dorg diberikan rezeki melimpah ruah supaya dorg bahagia dan berhenti mengata aku.. Dorg nie sbenonye ade penyakit..penyakit SAWAN ~ hahah XD .. Dorg ni sebenarnya xpuas ht ng kemewahan ak, kesenangan ak & kebahagiaan ak.. Dorg anggap itu terlalu besar dan dorg x boleh terlalu rapat dgn ak dan menghasut kawan yang lain untuk meninggalkan ak.. Dan seterusnya- Hasut.. tak tao ke bnde tu berdose ? korg fitnah, pe korg dapat ? try korg bitao ? ape pekdohnye korg ngumpat ? pahale beso mane gak ?? xde pahale nye .. xsilap nt , kepale ngko yg xde nt .. muahahaha ~
tq coz sudi ~




* tersisip dlm ht ingin menemukan 'teman sejati' ^_^

No comments:

Post a Comment